lugna söndag


God eftermiddag denna härliga höstiga söndag.

Idag är det slappedag med stort S . Jag vilar från träning, jag vilar från allt utom datorn:P

Min dag so far:

ätit frukost
busat med katterna
tvättat håret
sjungit mariah carey
pratat en stund med grannen
läst bloggar
kollat ansiktsboken


Jag borde ge mig ut på en promena men orkar inte:P Tror jag lägger mig på sängen eller i soffan och kikar igenom reklamen.....









Det vart mycket tråkigt, det som hände härom dagen.....Det värsta är pengarna som jag förlorar, men nu har jag lärt mig att inte vara så impulsiv och jag som aldrig är impulsiv. Och nu vet jag hur jag ska göra för att inte hamna i samma spår igen.
Fasen vad grannen ska väsnas, måste nog sätta igång musik så jag slipper höra.


Veckans träning:

måndag: powerwalk 75 min
tisdag:powerwalk    90 min  + styrke mage
onsdag:powerwalk 90 min  +axlar,triceps
torsdag: powerwalk 75 min  +rumpa
fredag: lite cardio och styrketräning, axlar,biceps, triceps
lördag: powerwalk 60 min

Men händer det nåt? Inte ett skit!  Fast nu ska man ha tant röd också.....blä det förklarar mitt humör de senaste dagarna och nu har katten skitit igen suck!






Kommentarer
Postat av: Rebecca

JÄVLAR vad du tränar! När du PW - blir du svettig då eller bara går du fort? :D

2009-10-18 @ 19:54:59
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0