Tisdagkväll


Sitter här och tittar på "unga mödrar" som går på kanal fem. Mitt liv är helt kaos just nu.

Imorgon ska jag ringa runt och be om uppskov för de kommande räkningarna. Det blir en rolig sysselsättning men vad gör man?

Imorgon får jag trevligt besök från Lund iallafal, det ska bli trevligt:)  Men innan dess ska jag fixa dessa telefonsamtal och så en powerwalk på morgonkvisten ska jag hinna med innan frulle.


Imorgon var dagen då jag skulle åka o träffa "han" men det sket sig av sina anledningar. Hoppas bara han håller vad han lovat. Och så har jag lärt mig att inte handla så impulsivt!

Ikväll ska jag fortsätta läsa den spännande boken på hur man lever som singel i dejtingljungeln och hur man behåller sina relationer osv. Mycket intressant bok!

Men så ska jag också se på The mentalist, nya avsnitt idag!:)

Behöver skriva om dagens göra på en lapp till imorgon.









Man kan verkligen se hur jag mår, syns i ögonen:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0