Vill bara ha ett jobb......

Kollar på Let's Dance och har krängt ett choklad dock med 70% kakao. Jag behövde det verkligen!

 

Mår inte för närvarande så bra. Dock är jag frisk fysiskt men inte psykiskt. Känns jobbigt och rörigt med livet. Har hållit igång med träning o strikt kost nåja inte helt stikt, får väl säga att jag haft en ätardag per vecka då jag käkar thaimat där det förekommer jasminris. Varit så extremt gottesugen de senaste dagarna vilket har berott på röda veckan. Men nu har den kommit och suget är borta. Mår faktiskt illa av att jag krängde hela kakan:S Men men så är det helatiden för mig. Äter för mycket. Därför som jag får ha stenkoll på vad jag köper hem. Är tvungen att vara strikt. Därför blir det inget lösgodis mer. När jag sedan nåt mitt mål i de minskade måtten så ska kan jag åtminstone unna mig en gång i veckan iallafall. Men inte innan dess. Fast kommer nog inte gå tillbaka till vanligt godis mer. För min mages skull.

 

Japp, då börjar snart praktiken. Skickade iväg en jobbansökan häromdagen men tror inte på nåt napp. Men mitt liv ska väl också ordna upp sig.

Till träning: Denna vecka började jag ändra strategi i träningen. Eftersom jag är så van vid de vanliga träningschemat så har jag blivit immun och kroppen vant sig.Därför får jag träna hårdare. Så nu har jag startat med att springa EFTER ett ordentlgt styrkepass. Ju mer muskler man har desto högre förbränning. Och det är underbart och känna att man blir starkare. Det ska nog gå bra. Men jag tror inte att min träning biter på mig nu när jag inte är mår helt hundra i psyket. Men det ska väl lösa sig.

 

Jag vill bara ha ett fast jobb, då skulle MYCKET ordna sig i mitt liv. Bara det att slippa denna ständiga oron om man får pengar denna månad också....usch....och alla papper som ska hit och dit.

 

Nej nu ska jag återgå till tevetittandet.....känner mig så yr.....

Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0