Årets första solning på ballen

Har solat de senaste dagarna. Man bör vara försiktig då vårsolen är extra stark. Usch vet inte vad jag ska skriva, har inget bloggintresse just nu för det:S

Jag var på gymmet imorse körde intervaller på crossen.....sedan blev det magövningar. Det var tänkt att jag skulle på "dejt" idag men killen har antagligen tappat intresset för den arbetslöse. Vilka jävla krav killarna på dejtingsidorna har på oss tjejer. Man ska hela dem osv....de vill ha en tjej med skinn på näsan....osv...Hallå, tror de på allvar att de får tjejen med noll skavanker, foglig och snäll....Nej min själ,its time to wake up guys! Man kan ju inte döma en person efter ett telefonsamtal heller och bara för att man är arbetslös betyder inte de att man är deppig. Jag är inte deppig , bara lite trött på att vara arbetslös men jag kämpar på ändå. Jaja, det är hans förlust!



En bild från balkongen häromdagen, ser sur ut men är besvärad av den sjuka jävla grannen men nu kan han inte se genom staketet för jag har tejpat för med svarta sopsäckar. Ser inte så trevligt ut men vad gör man om man vill slippa gubbsjuka äckel?!

Nej, jag avsrundar här. Orkar inte skriva mer. Har ingen inspiration till att skriva just nu. Bye for now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0