deppigt igen

Så var det deppigt igen-PMS!  Har suttit o proppat i mig reisens. Idag är jag ledig och har tagit tillfället i akt och städat lägenheten, skönt! Nu väntar jag bara in att klockan ska bli fem så jag kan bege mig till träningen. Är inte sugen på det men tror jag behöver det nu. Har vilat väldigt länge nu och tycker det är dags att väcka kroppen igen.


Åh jag vill också vara kär och lycklig!:(  

Är så fruktansvärt trött på players! Jag är värd BÄTTRE än så!


Tror jag ska vila lite, nacken är spänd. Har varit duktig och skickat iväg en intresseanmälan till vikariebanken i malmö, hoppas på att få svar! Vill inte sitta hemma utan jobb , vill inte vara kvar i denna lägenheten och FRAMFÖRALLT , vill INTE vara kvar i denna hålan!   

Snälla snälla.........................låt mina drömmar bli sanna........................Det är ju inte så stora drömmar.....Det är bara........................ett LIV!



Kommentarer
Postat av: Viktkamp

vad söker du jobb som? =) Allt löser sig till slut, det är jag övertygad om! Kramar

2011-08-08 @ 16:46:14
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Viktkamp

Vi är i stort behov av undersköterskor =) Om du mailar mig på [email protected] så ska jag berätta mer var jag jobbar och ge dig uppgifter om vem du ska kontakta.

2011-08-08 @ 23:00:23
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Hoppas du har haft en bra dag :)

2011-08-08 @ 23:36:20
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Jonna

Skönt att du skriver igen....har saknat dina inlägg =)

2011-08-09 @ 10:21:54
Postat av: Cilla

Tack, vad roligt att "höra" Jonna:)

2011-08-09 @ 17:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0