Vissa människor SAKNAR medkänsla!


Det är på tiden jag uppdaterar bloggen. Inte för att jag har nåt särskilt att skriva om. Jag fortsätter med mina mål och jag har bestämt mig för att jobba i malmö, söka jobb i malmö och närheten av malmö för jag SKA till Malmö, så är det bara!

Träningen går INTE alls! Har lagt den på hyllan, äter som jag vill och bryr mig inte. Nåja, riktigt så är det inte. Men jag tränar inte. Och jag vet inte när jag kommer att börja träna igen. Det får kroppen utvisa.


Jag har ny mobil och tagit en massa bilder som jag bara ska lära mig om hur man för över till datorn.


För övrigt har jag skitont i min ena skuldra och nacke. Låg lite fel och solade idag eller så är det en kombo av de tunga lyften på jobb samt utebliven träning:(

Ska jobba i helgen....hela helgen vilket känns bra. Hellre jobba än sitta i depp-hålan! 

 

Nej jag har inget mer o tillägga. Förutom vilka patetiska människor det finns i bloggvärlden. Sådana som saknar total medkänsla och sympati för andra människor. Sådana som har svårt att sätta sig in i andras situation! Håll er borta tack!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skrev något om att inte alla människor är gjorda av pengar. Nej, det är sant men alla vi i Sverige har råda att avvara en 50-lapp eller mer, det är jag övertygad om. Så kom igen du också..

2011-08-06 @ 01:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0