Alltså seriööst!

Är varenda kille som jag får intresse för upptagen???? Det verkar så. Tredje gången gillt idag. Är de inte gifta så är de sambo eller så har de barn med någon....osv....

Nåja. Tänkte träna hårt idag. Men de få timmar jag fick sovit inatt så orkade inte kroppen. Har vart iväg på jobbet i förmiddags. Är ledig idag men behövde vara med på mötet. Det var ett möte med min sios, handläggare på AF och samordnare samt chef. Vi skulle disskutera hur min framtida anställning blir och det ser ljust ut men vägen dit blir kämpig. Men jag SKA fixa det! Fick höra många lovord idag, otroligt mycket credit har jag fått idag och det känns så himla bra med jobbet och det är viktigt!  Sedan ska jag bara hitta en bättre plats att bosätta mig på. Kanske större chans att träffa en partner i en större stad, nej nu ska jag inte tänka mer på det.

Vi kör en "veckas träning" istället.


Veckans träning:

Måndag: kass i magen suck:(

Tisdag: Sjuk suck:(

Onsdag: intervalllöppass 30 min, 7 magövningar 15 minuter cross med intervall, avslutar plankan alla sidor x 2

Torsdag: Vila, trött och ont i nacken

Fredag: intervalllöppass 30 min, 7 magövingar, 15 min cross, avslutar med plankan alla sior x 2

Lördag: promenad från och till jobb  sammanlagt 40 min

Söndag: promenad från och till jobb sammanlagt 40 min


Övrgt: Ska man skratta eller gråta? Det enda jag är nöjd med är intervallpassen, annars vet jag inte vad som hände mer än att magskitet skulle krångla.


Orkar intre tänka....all energi går till jobbet nu......Och nu fuckar internet igen, har gjort hela dagen suck!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Så kul att det går bra med jobbet, heja dig!

2011-12-19 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0