Fängelsehåla utan social kontakt

Nu är jag deppig igen....gråten i halsen.....men sväljer den för jag orkar inte gråta.

Jag bara står och trampar i samma jäkla håla, jag vill härifrån men hur gör jag? Jag vet att det enda sättet är att hitta en FAST anställning. Fan vad jag önskar jag var rik så jag kunde köpa mig en lägenhet på direkten, jag skulle ändå jobba. Men största problemet just nu är att jag är fast i denna jäkla håla, varför flyttade jag hit???? Bläää

Det har gått så långt nu att jag börjar hata denna håla. Varenda jävla snubbe som kan vara typisk "partner" är upptagen! Överallt ser man förälskade par, och jag hatar det! Jag kommer sluta som en jävla ensam gammal kärring som passar andras ungar...... Så känns det. Och jobbet ska vi inte tala om där händer inget men det SKA. Men jag får inte tummarna loss....jag VILL men det är som jag har en TUNG jäkla planka hängandes där bak som hindrar mig från att GÅ fram....Jag kommer ingenstans, jag har ingen kraft......är helt slut, tom på energi.

Killen som var enda ljusglimten just nu verkar ha backat.....om han ens varit intresserad. Har ett jäkla dåligt sätt att visa det på. Att säga är en sak men att visa det. Han kan säga hur mycket fina saker som helst men visar han inte det han säger så betyder inte orden ett jäkla dugg. Handlingen är den viktigaste biten för att bli övertygad. Så nej nu ger jag upp! Och jag ångrar alla saker jag gjort för honom....Inte en jäkla kille i världen är värd att väntas på!  Och vill man något så ser man banne mig till och gör det! När det kommer till partners, känslor. Annars så vill man inte. Inte svårare än så! Och sms har alla TID att skicka! Nej det håller inte alls.

Jag blir så trött....på att lägga ner en massa ONÖDIG energi på killar som inte ger nåt tillbaka! Been there Done that!

Jag tog mig till gymmet, trots att det tog emot. Men jag bestämde mig för lite här och lite där. Så de gick bra.



Jag hade behövt tvätta men orkar inte............är så trött:(   


Kommentarer
Postat av: Johan

Det man önskar mycket är det man fokuserar på.

2011-07-19 @ 15:56:01
URL: http://www.swefitness.com/blogg
Postat av: Viktkamp

Bra att du tog dig till gymmet =) Krävs mycket för att man ska gå fast man inte vill.

Försök att inte tänka så mycket på och leta efter en partner, klyschigt jag vet man det dyker upp när man minst anar det.

Du är starkare än du tror! Märker det i dina inlägg =) Kramar

2011-07-19 @ 18:31:27
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Gaymasen

Gå ut och gå. Rensa tankarna. Ta ett varmt bad. Ut och spring. Gör något. För att inte sitta hemma och bara deppa och tänka. Vet att det är drygt men you can do it! :)



Och ja. hon duschade illa kvickt när hon kom hem, kan jag lova. Haha. Eller kom hem. hon åkte hem direkt. ^^

2011-07-19 @ 23:04:36
URL: http://gaymasen.se
Postat av: Rebecca

Var är det du bor? Kämpa på!

2011-07-28 @ 13:39:09
URL: http://rebeccacecilia.blogg.se/
Postat av: Jenny

En timlön har ALLA råd att skänka, även om man är arbetslös!

2011-08-04 @ 13:54:13
Postat av: Cilla

Onödigt Jenny, du vet uppenbarligen inte hur det är att vara arbetslös.

2011-08-04 @ 19:04:17
Postat av: Jenny

Jag står fast vid att alla har råd att skänka 100-200 kr någon gång ibland! Punkt!

2011-08-05 @ 01:03:58
Postat av: Cilla

Jenny: Lägg ner är du snäll.

2011-08-05 @ 16:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0