Effektiv dag!

Igår var ingen bra dag. Kände mig så stressad inombords samt att magen var orolig , stod ut som en ballong. Tack o lov har den lugnat sig lite, inte helt men den står inte ut som en ballong iaf o den känns inte lika spånd heller. Kanske för att man skötte den ordenligt imorse?:P Nåja, blev ett bra axel,rygg-pass igår iallafall förutom att min energi tar slut efter den första övningen. Men det ska det bli ändring. Nu ökar vi energiintaget istället! Inte kul att träna och känna sig svag och darrig/skakig.

Idag har varit en effektiv dag. Oron har släppt lite. Jag har tränat(SÅKLART haha) , gick bra, pallade inte löpning så körde på crosstrainern istället-intervallprogramet. Men jag insåg att man förbränner mer med intervalllöpning trots att det är samma tid. Sedan körde jag lite mage (körde magen igår också) 4 övningar. Kom hem, duschade,åt lunch, sedan skickade jag iväg ansökningar och började tvätta. Varvade med att springa i tvättstugan och skicka ansökningar. Hoppas få napp på jobb nu. Blir ju tokig på detta! Längtar till passen imorgon- styrke-armar och bröst! Biceps är nog min favoritmuskelgrupp:) Sedan på kvällen....FÖRHOPPNINGSVIS dans fuega med favoritinstruktören( hon som kör tills hon stupar:P) Direkt(hem om och slänga i sig käk) efter dansen bär det iväg till kören, lite tajt med tiden men det går:) Duschar på gymmet och då sparar man tid.

Nej, nu ska jag kika på Glamour:P




Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för din snälla kommentar :) going!



Sv: Jag har testa topformulas prestationshöjare, som ger stickningar under fossingarna och i ansiktet, händer. Man liksom blir väldigt peppad på att gå till gymmet och träna av sig den där obehagliga känslan som ändå är peppande ;) Haha..

Har testat super cap xt. för några veckor sedan, blev väldigt pigg (kunde inte sova). Sen började det hugga i min mage så jag var dålig i flera dagar. Vågade inte ta dem mer och nu verkar magen "återhämtat" sig, så tror fasiken det var de läskiga pillerna! Så nu får de bli en banan innan gympasset.



Har också tänkt i sådana banor förr, att det inte är bra att äta för nära inpå träningen osv. Men just styrketräning så behöver ju kroppen kolhydrater, annars äter den ju från proteinet (musklerna). Men om man vill bränna fett (när man tränar kondition) så kan ju kolhydrater hämma fettförbränningen OM man tar dem precis innan man ska träna.

Du behöver inte va orolig för att få i dig för mkt kolhydrater ;) Äsch, jag äter två skålar havregrynsgröt ibland, pasta, frukt. Du som tränar så hårt, kommer bara ge dig mer energi till att träna hårdare. Testa?



Annars kan du ju testa att lägga till något mer till frukost så du klarar dig gympasset igenom 1 eller 2 ägg kanske.



Kör hårt tjejen! KRAM

2011-03-09 @ 22:22:17
URL: http://mlovdahl.shapemeup.se
Postat av: Madde

Vad kul att det funkade :) Testa att äta lite mer? Så kommer du snart göra fler pull-ups än mig?? ;)



Känns skönt att försöka ge kroppen så "naturliga" grejor som möjligt. Så tycker att ditt tänk angående det är super!!



2011-03-10 @ 21:15:40
URL: http://mlovdahl.shapemeup.se
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Härligt med träning!

2011-03-12 @ 15:33:42
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0