Vad händer?

med mig och min självdiscpilin, den är out of space! Hela denna helgen har jag typ vräskt i mig skit....kolafudge och skumtomtar i fredags....började redan i torsdags med en påse skumtomtar..sedan dess har jag hunnit vräka i mig 3 st påsar skumtomtar, en påse fudge, en 100 grams chkladkaka, en 120 grams chokladkaka med ris. Jag mår illa nu......och en gräddbulle.  Jag fattar inte vad det är med mig. Har börjat lägga på mig en del midja också nu igen....Stress stress? Har knappt nån orktill träning.....Denna dag var det afrodans men så har jag fått nåt skit i kroppen, ont i halsen igen suck! Har inte skrivit upp förra veckans träning för det var så lite så det var inte lönt...Men där har jag fel.....det är visst lönt. All träning räknas! Men jag minns inte.  Så det får bli denna veckas istället, som inte heller är nåt att hänga i granen.  Hetsätning har det varit idag...usch....äter tills jag får ont i magen.

Usch är inte stolt över mig själv just nu. Alltså jag måste skärpa mig. Förstår inte detta chokladsug. Hoppas jag stillat det en tid framöver. Måste undvika ljus choklad, kan unna mig en mörkchoklad nån helg....Men snart är det jul....Nu måste jag hålla upp med skit till jul.....Jag har nån månad på mig....och nu ska jag skärpa mig....Och gå på alla träningspass....som jag har ork till....

Okej förra veckans träning : Måndag: Dans-fuega
                                               Tisdag:  intervallpass
                                               Onsdag: styrkekträning: axlar o rygg samt mage o eftercardio
                                                Torsdag: VILA
                                                Fredag: VILA
                                                Lördag: VILA
                                                Söndag: afrodans 45 min


       Cardio: 3 pass
       Styrketräning: 1 pass
        VILA: 3 st

Totalt: 4 pass.....

Denna veckas träning   :

Måndag: VILA
Tisdag: intervallspass crosstrainern 30 minuter, mage 5 övningar eller nåt sedan 15 minuters löpning, avslutar med plankan alla sidor x 2 

Onsdag: VILA ?
Torsdag: VILA?
Fredag: medelgympapass med styrke intensivt 45 min
Lördag: axlar och biceps plus 2 magövningar, 15 minuters pw på löpbandet.
Söndag: VILA   förutom en PW mellan Lund centralstation och jobbet.... (tar 20 min med buss)


Cardio: 2 pass
styrketräning: 1 pass
VILA: 4 ???? HALLÅ.....

Totalt: 3 pass

Övrigt: INTE bra alls! Skärpning nästa vecka. Men har man ont i halsen ska man låta bli träning. Usch....inte nöjd alls ändå! Och ätit skit som fan......har säkert   lagt på mig skit också med tanke på att jag inte förbänt något. Nåja....hoppas nu inte man håller på att bli sjuk....fan fan fan......pallar inte!
                                                
                                               

Kommentarer
Postat av: 25år, 2 barns mamma, egen företagare, designer

Du är stark ser jag=)

2011-11-21 @ 21:37:56
URL: http://www.mammavd.se
Postat av: Erika

Åh vad peppad jag blev av din blogg! Härligt!

Sv. Det oranga är melon ja. Cantaloupe tror jag det var. En klick vaniljkesella till är ju bara såå gott! :)

2011-11-21 @ 23:27:46
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Helena

Vilka fina bilder du har i din blogg.

2011-11-23 @ 10:04:22
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vet faktiskt inte, har inte Spotify:)

2011-11-28 @ 00:51:51
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0