Players ???

Varför faller man ständigt för dessa flirtiga charmörer som vet precis vad de ska säga för att fånga en.....Att man inte lärt sig av sina misstag. Varför....varför....skulle jag nu råka ut för ännu en.....????

Jag förstår inte hur man kan säga sådana starka saker som att jag tror det finns något mellan oss, du har fastnat på min näthinna. Och samtidigt träffa andra....???? Och....kan man köra ner till storstaden för att träffa "andra" och samtidigt komma med andra bortförklaringar till att INTE kunna träffa mig????? Då är man fan inte intresserad, men varför är det så jäkla svårt att bara säga SANNINGEN???!


Nej, jag har fått nog!!! Inga fler nitar. Dumpa honom...NU!

 

Jag vill bara få lugn och ro i själen. Jag vill bara träffa nån som ser MIG , som älskar MIG för den jag är.......Som VILL träffa MIG........

Usch....hoppas jag kan sova inatt.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja det är verkligen dålig stil att göra så! Tänk positivt... du kommer att träffa honom. Man måste kyssa många grodor innan man hittar sin prins :)

2011-10-01 @ 22:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0