Uppdatering


Nu är jag äntligen frisk och tillbaka i tränings-träsket igen. Vad jag saknat det! Men i tisdags(igår) åkte jag på jäkla spänningshuvudvärk med illamående. Men tränar gör jag ändå! För jag vet att det handlar om stress.

Dagens träning: intervallpass på löpbandet 30 minuter x 4 intervaller. Sedan mage (grym träningsvärk sedan igår efter 2 grymma övningar) i 30 minuter, supersetat. Därefter crosstrainern i 15 minuter varav 5 minuter tungt motstånd och 1 minuts-intervall. Avslutade med plankan x 2 alla sidor och rygglyft x 3. 

Åh jag vill inget annat än träffa Mr right nu:( Det har fan gått snart 5 år sedan mitt seriösa förhållande. Jag dejtar men ingen som faller mig i smaken. Jag får kontakt med sådana som faller mig i smaken men som bara utnyttjar och leker och inte riktigt verkar vara färdiga med sig själva. Jag är trött på dessa sistnämda killar! Jag kan ert jäkla spel nu! Nu ska alla sådana radderas! Jag vill hitta en MOGEN man....som verkligen menar allvar med en relation och som vet vart han står i livet, trivs med sitt liv. Och någon som har humor och skrattar mycket. Jag vill skratta med min blivande. Han är min bäste vän och min livspartner! Åh jag VILL hitta honom nu!


* Hoppas det ordnar sig för dig snart så du kan få ro i din själ* 


Jag vill fortfarande flytta ifrån denna trista stad. Detta är inte min stad, den har inget liv för mig. Jag bor i en fin lägenhet men i FEL stad! Och så framförallt....VILL jag ha ett jobb nu!



Men när när när.......får jag ro i min själ då???? När jag har jobb, flyttat och träffat mr right! Men frågan är....när SKER detta?????   


Har sagt det förr och säger det igen- jobb och kille går hand i hand.För mig alltså. Verkar vara så. 



Kommentarer
Postat av: WellnessFight

Ny tävling, chans att vinna Linnex linement

http://wellnessfight.ninjus.net/2011/10/19/tavling-vinn-linementet-linnex/

2011-10-19 @ 20:41:45
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Mikaela

Så segt att vara sjuk och behöva vila med träningen.. Vad är det för två grymma magövningar som du körde? Nyfiken :)

2011-10-20 @ 18:44:04
URL: http://athousandwords.myshowroom.se
Postat av: Karin

Tack för fin kommentar och vad roligt att övningen var bra:D

2011-10-23 @ 07:19:50
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Linda

mysigt att du kan träna igen:D

2011-10-23 @ 11:02:55
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0