Veckans träning

Vecka:42

Måndag: Morgonpromenad 50 min                                        kv: Dansfuega 45 min



Tisdag:  Gym    pw 20 min x 2      bic,tric,bröst o lite mage 50 min



Onsdag:  Intervalllöpning 30 min plus mage 20 min och crossen 15 minuter



Torsdag:  Dansfuega 45 min



Fredag: Medelgympapass med styrka intensivt 45 min



Lördag: Gym pw 20 min fram och tillbaka   axlar och rygg samt ben och lite mage sammanlagt nästan 2 timmar



Söndag: AKTIV VILA

GYM: 2 pass men hela kroppen

Cardio: 5 pass varav ett intervall och en morgonpromenad

Totalt:7 pass










Kommentarer
Postat av: Christer

Vad är fuega ?

2011-10-27 @ 09:00:48
URL: http://wellnessfight.ninjus.net/
Postat av: Karin

BRA JOBBAT, fin magform:)

2011-10-29 @ 03:12:43
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Annie

sv: :) Självklart handlar det om vad man stoppar i sig. Men förut har jag haft väldigt mycket problem med min mage, den reagerar starkt på väldigt mycket mat viket gör att jag inte äter vissa kolhydrater.- som pasta & ris. Däremot äter jag väldigt mycket kolhydrater i andra former istället. Har lärt mig vad min kropp vill ha för att må bra, det är ju väldigt individuellt. Förr gick jag och såg ut som jag var gravid varje kväll vilket inte var spännande :S

Och tack!



Måste säga att du har en riktigt snygg mage själv. Vad har du för favoriter när det kommer till magträningen?

2011-10-29 @ 17:03:38
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0