Fredagsmys

Nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyyyyys

Japp nu är det fredagsmys. Har arbetat med kroppen heladagen känns det som. Startade dagen med ett 45 minuters medeljympapass intensivt och mycket styrka på ben o rumpa och annat. Bästa instruktören!
Sedan var det dags att röja upp efter hantverkarnas fönsterbyte. Är så nöjd och fått ett ordentligt inredningssug! Blir nog snart  lite  nya inredningsprylar:) Det blev så fint med helglasad balkongdörrar:) Måste skaffa några riktigt mysiga gardiner att ha där.  Unnade mig en djupfryst pizza , nej alltså jag tillagade den först i ugnen:P  Även om jag undviker snabba kollisar på kvällen men kände att jag behövde det. Känns som jag äntligen fått igång förbränningen i kroppen och träningen går bra! Ser verkligen framemot söndagens afropass, dans delux:) Imorgon blir det ett ben /rump-pass och jag har startat med mina pw till gymmet. Powerwalkar fram och tillbaka som uppvärmning resp eftercardio. Funkar bäst, så sparar man tid. Ska ju iväg till hbg sedan och träffa de bästa tjejerna, mys:)

Nepp, nu ska jag fortsätta fredagsmyset och ta mig kesella med rabarbersmak samt kiwi och salta cashewnötter får kvällens götta stå för:)


Kommentarer
Postat av: Karin

Häärligt:)

2011-10-01 @ 08:29:20
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0