Kanoners intervallpass!


Måste skriva av mig angående dagens träningpass. Jag var så otaggad på att träna idag med mensskit i kroppen, ville allra helst bädda ner mig. Men samtidigt vet jag hur bra det känns efteråt. Så jag trampade dit. Jodå, jag var ju lite skakig i kroppen , som en känsla av blodsockerfall. Och värmde upp 5 minuter på 10 km/h , usch det kändes darrigt och tungt i benen trots att jag vilat. Men jag intalade mig att det går över. Efter 5 minuter ökade jag till 11 km/h och körde i 5 minuter därefter en intervall-minut på 14 km/h och sedan tillbaka till 12 km/h i 5 minuter och en minut intervall på 14 km/h  osv....Jag sprang x 5 intervall och medelhastigheten var 12 km/h. Den sista halva intervallen ökade jag till 15 km/h. Det kändes riktigt gött att hålla uppe pulsen under hela passet. Direkt efter intervallpasset körde jag mage. Förut innan jag blev övertränad körde jag även 15 minuter extra konditions efter magpasset också. Men jag håller mig till 30 minuters intervallpass, än så länge.



Nu måste jag ta tag i viktiga saker!  Beklagar för att det är för lite bilder i bloggen men har en ny mobil som jag inte lärt mig än.

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter toppen, bra jobbat:)

2011-09-07 @ 09:20:08
URL: http://endorfinkickar.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Men det är klart! Jag avundas din ork, att orka med att träna så mycket. Jag skulle aldrig palla, haha. MEn tur att vi alla är olika. :)



Och videobloggen finns nu att beskåda :D

2011-09-07 @ 21:58:56
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0