Magformen en vecka efter


Jäkla mobilabonnemang! Har suttit i samtal efter samtal i en hel jäkla timme om inte längre. Nu ska jag behöva betala dubbla igen, faaan det tar aldrig slut! Och varför ska just JAG som lever på minimum råka ut för detta????? Nåja jag får väl vara glad att det "bara" är ekonomiska motgångar. Vore värre med sjukdomar.


Jag har ialafall fått tillbaka livsgnistan och träningssuget. Jag har ökat cardion med 45 minuter. Nåja inte rakt av utan jag blandar.

Dagens träningsinsats: 30 minuters intervallprogram på löpbandet och därefter magen- 8 övningar x 3 sedan crosstrainer 15 minuter varav 5 minuter TUNGT motstånd. Avslutar med plankan alla sidor x 2.




Och jag tycker mig se förändringar med magformen sedan förra veckan:P  Nu köör vi!


Så här ser jag ut i avslappnat läge dessutom:

Notis: Detta är inte de enda träningskläderna jag äger även om man skulle kunna tro det:P



Då var räkningarna betalda för denna månad.Och inte mycket pengar har man över. Nåja, det löser sig!


Kommentarer
Postat av: tina

Nu vill jag inta vara jobbig, men har du sett/läst "The Secret" (finns på svenska också)? Se/läs! :) Snygg mage du har!

2011-09-28 @ 14:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0