Oj ny sida för blogg.se

Jag ligger back i uppdatering av veckans träning. 2 veckor tillbaka.  Får se om jag minns tillbaka så långt:P Har ju ett guldfiskminne!
 
Ok, here we go
 
Vecka 33 (jäkligt bra träningsvecka men vad jag körde har jag ingen aning om)
uppdatering: Upptäckte att jag skrivit in träningsschemat i almanackan:D
 
Veckans träning v 33
 
Måndag: Gym: Ben och roooompha 60 min
 
Tisdag:Gym: Biceps och Triceps plus lite mage mellan övningarna 60 min
Kv: kanske promenad (?) 60 min
 
Onsdag:Cardio: Löpning 40 min
 
Torsdag: Gym: axlar , fram och bak. 60 min
 
Fredag:Gym: Rygg och mage  60 min
 
Lördag: VILODAG ( jobb hela dagen)
 
Söndag: Löpning , 50 min, galen runda plus mage 15 min
 
 
Gym: 4 pass
Cardio: 2 pass
Vilodag: 1 st
 
Totalt 6 pass
 
Summering: SuperNÖJD, vilken BRA träningssvecka. ÄLSKAR'T ! Fick med 4 gympass och 2 cardiopass , precis vad målet är !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0