Blir tokig!

Står inte ut med den jäkla basen som grannarna spelar för hela området. Huvudvärk har jag också. Sömnen är rubbad. Tänker vara lite ledig nu så man får chans att sova ut. Tur att man är ledig imorgon så man kan sova ut för jag antar att de planerar spela hela kvällen och natten också. Denna värmeböljan är inte så bra alltid.



Nåja, här kommer veckans träning. Jag kör på som vanligt trots otillräcklig sömn.

Veckans träning:

Måndag: Intervallpass på crosstrainern 30 minuter tror jag....sedan mage.

Tisdag: Styrketräning armar....framsida axlar och bröst plus 20 minuter eftercardio

Onsdag: Intervalllöpning 30 min plus mage

Torsdag: Styrketräning: Ben och rumpa samt lite biceps

Fredag: Vila

Lördag: jogg/löpning/fartlekar 35 min plus mage 15 min plus cykel från och till jobb 60 min sammnlagt

Söndag: Vila


Cardio: 4 pass


Gym: 2 pass

Totalt: 6 pass

Övrigt: Jag är nöjd.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0