Veckans träning


Hade precis skrivit färdigt inlägget så gör datorn nåt och allt försvinner (gaaaah #¤%&/)UTY%%) Jag måste seriöst skaffa en mus till datorn!

Okej, då börjar vi om. Jag ska skriva ner veckans träning men oftast glömmer vad jag kört för pass, brukar ni också glömma, vad ni kört för pass?



Veckans träning v. 30

Måndag: Gym: rygg och baksida axlar 60 min plus 20 minuter crosstrainer      kv: promenad 90 min

Tisdag: Intervallöpning 30 minuter plus mage (mördade den)15 minuter

Onsdag: Gym: Ben 60 min plus cykelintervaller 20 min       kv:promenad 90 min

Torsdag: Intervallöpning (döda ben efter gårdagens benpass)  plus mage(träningsvärk efter tisdagens magträning) 15 min

Fredag: Gym: framsida axlar, bröst och lite biceps 60 min   

Lördag: Aktiv vila   , promenader här och där

Söndag: Gym: blandpass för armar- biceps,axlar,triceps  med kroppsvikt sedan 40 minuter PW på bandet


Gym: 4 pass
Intervall: 2 pass
Övrig cardio: 4 pass
Vila: 1 pass

Totalt : 10 pass om man räknar med kvällspromenaderna

Summan av kardemumma: MYCKET nöjd! Mycket träning! Härligt Härligt, märks att man är ledig:)







Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kör på bra ser jag:)

2012-08-02 @ 12:48:46
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Emma

Kan tipsa om www.funbeat.se om du har svårt att komma ihåg. Funkar som en träningskalender på nätet som man sedan kan kolla tillbaka på och göra statistik av... om man vill vara nördig ;)

2012-08-07 @ 23:08:51
URL: http://emma.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0