3 cm bitter sanning

Musten har gått ur mig. Så sjukt trött, vill bara sova. Kanske tar jag mig iväg på ett yogapass i em eller så fortsätter jag vila och vilar upp mig ordentligt tills imorgon  för då väntas ett hårt cardipass.
Jag har förresten gjort en bitter upptäckt. Mätte min midja och den var 3 cm bredare än min målform.
 
Det skiljer sig 3 cm i midjan(smalaste partiet) på dessa två bilder även om det inte märks. Men måttbandet talar mer sanning än bilderna! Men det är bara att fortsätta kämpa. Vilar denna helgen, kroppen mår så konstigt.Trött och orkeslös samt yrattacker. Hoppas den är "frisk" till superpasset imorgon! Kanske tar jag mig iväg till gymmet för ett yogapass. Har inte kört rygg och triceps denna vecka men blandade lite marklyft under benpasset i torsdags och det har känts. Får se hur jag gör idag. Om jag känner mig rätt så blir det soffan resten av dagen.....Men risken finns att man degar ihop. Har dock skött mig kostmässigt denna helg bortsett från lite för mycket nötter i fredags och för mkt vindruvor igår men bättre än det vita sockret iaf.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Formen ser jäkligt fin ut iaf. Gillar dina axlar! :) Lika bra att vila när man inte känner sig på topp. Kämpa mot det dåliga samvetet som sagt ;) Hoppas du slipper bli sjuk!

Sv. Tack. Det kändes faktiskt väldigt bra. Speciellt när jag sedan dragit på mig en lite mindre förkylning. Man ska ju försöka vara snäll mot kroppen, även om det inte alltid är så lätt (träningssuget är ju så stort). Men när man verkligen inte vill, då ska man kunna låta bli utan att känna sig dålig för den sakens skull :)

Äh, för mycket nötter och en proteinbar. Så hårt som du tränar är det nog bara bra :) Och, ja, bättre än lösgodis och choklad (även om jag tycker att det är mycket godare ;)) Vindruvor tycker jag är ett grymt alternativ till lösgodis, man får lite att plocka med så att säga :)

2012-09-09 @ 16:58:53
URL: http://semmla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0