Dåligt med bilder i bloggen

Hej hopp! Det har varit dåligt med formbilder i bloggen men de ska komma tillbaks igen när jag fåttt ordning på min mobil:P Dessutom är det ingen vidare form att visa upp:P  Jag förstår inte varför det ska vara så svårt att bli av med de sista fettet på magen, den nedre delen och på sidorna. Visst en del har försvunnit, det måste det ha gjort med tanke på att jag dragit ned på sockret och kör 2 intervallpass i veckan plus kondition efter VARJE styrkepass. Sedan får jag vardagsmotion med cykel VARJE dag också! Men får man inte tillräckligt med sömn lägger man på sig bukfetma. Kanske därför det tar sådan tid. Men nu vet jag iallafall att den hemska stressen i kroppen är borta.
 
Idag svider det  i axlarna. Har mosat axlar på gymmet idag.
 
Uppvärmning 5 min crossen
 
4 set militärpress med hantlar
4 set drag till hakan med stång
4 set fjärilen superset med en ny axelövning(namn?)
4 set hantellyft fram superset med hantellyft åt sidan
4 set (för baksida axlar, maskin....vet ej vad den heter) superset med en annan variant för baksisa axlar i cabeldrag
4 set hantelrodd för baksida axlar
 
Avslutar med 30 minuter cykel. Det sved duktigt i benen efter gårdagens benpass och onsdagens löparpass men körde på ändå trots mjölksyra haha.  Svettig och nöjd trampade jag med TUNGA ben hemåt. 
 
Jag började dagen med att städa, dammsuga, torka golv, plocka, fixa köket osv.....storstädning. Skönt att komma hem till städat hem efter gymmet då kroppen vill ha MAT och  få slänga av sig de äckliga svettiga kläderna.
 
Ojoj, idag blir det ingen nådig kväll. Grannarna ska födelsedagsparty, de spelar redan skithögt. Basen blev så pass hög att jag trodde fönstrena skulle gå i sönder så jag gick ner och pratade med dem. De sa  att de ber om ursäkt men förklarade att de har vänner och släkt på besök och lovar att sänka basen klockan elva. Jag hoppas de håller vad de sagt. För basen.....alltså ljudnivån var discotekhög......basen alltså...hemskt.....Men men....det löser sig nog. Jag ska ju inte vara hemma ikväll men tänker mer på mina stackars snuttisar.....katterna....de har känsliga öron:(
 
Nu ska jag se om det blir en liten powernap med snuttisarna<3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag känner igen det där. Att det ska vara så svårt att få väck det sista nedersta på magen. Men oftast är det ju bara man själv som ser det ändå... Kan ju vara en liten tröst iaf ;)

Spännande när det kommer formbilder, jag är nyfiken =)

2012-09-23 @ 20:16:56
URL: http://semmla.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0