Något står inte rätt till.....

Halloj, Ja denna vecka började inte bra med träning. Hade skallevärk plus illamående igen pga ytterligare en sockerfylld helg. När lär jag mig? Jag kan ju inte förvänta mig några resultat då heller. Hur som....Har hunnit avverka fyra styrkepass och ett cardiopass denna vecka iaf. Men kraften och energin har inte riktigt infunnit sig. Kanske är det nåt som står i kroppen, det känns som det. Idag hade jag planerat nåt form av cardiopass, först skulle jag köra intervaller på löpbandet (ska börja med det igen, 2 ggr i veckan) men sedan kände jag att jag istället var sugen på att dansa, saknar musik och sånt! Sedan ändrade jag mig igen och kunde tänka mig ett lugnt yogapass istället. Men allt blev uteslutet. Känner mig lätt andfådd och kroppen känns som sagt inte hundra. Så en vilodag blev det, totalt vilodag.
Nu blir det soffläge och teve-mys istället.
 
Imorgon.....ska jag försöka mig på ett intervallpass(om allmäntillståndet känns bättre och även halsen). Då blir det ett intervallpass med mage. Kanske ska jag även köra crosstrainer efteråt som jag alltid gjorde förr. Nu är det nog dags att lägga in en högre växel om det ska bli resultat. Två sådana tuffa pass i veckan och utöver det 4 tunga styrkepass. Nu snackar vi korta intensiva pass också. Annars kör man nog slut på kroppen, eftersom man har ett jobb som verkligen inte är nåt stillasittan arbete. Jag tror fortfarande på att kroppen behöver återhämta sig och VILA. För vi är inga robotar, utan mänskliga(sådana:P) .
Veckans träning kommer i nästa inlägg:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0