Fullt upp

Denna veckan händer en hel del, många bollar i luften med tanke på att det är påskhelgen och jag ska vara med familjen då , gäller det för mig att förbereda mig inför saker. Hemmet behöver städas och jag måste tvätta. Dessutom har jag två bokade tider till läkare och psykolog och ett möte på min praktikplats. Samtidigt ska jag hinna med lite träning med för att ladda batterierna inför kommande vecka, praktikveckan. Så nu är det full rulle med andra ord. Försöker få ordning på saker i mitt liv också men tar det som det kommer.

Med tanke på mitt personliga läge så är jag stolt över mig själv som kan ta mig igenom alla motigheter, det kallas inre styrka och det är en fördel att ha.

Behöver skriva av mig lite i mina tankar.
Jag har blivit medlem i en dejtingsajt men har kommit fram till att det inte ger mig nåt. Jag har tröttnat på "dejta" på nätet. Jag har bara dejtat på nätet och bestämt mig för att testa andra vägar. genom dejting.Vi får väl se vad som händer. Men det är inget jag känner mig redo för ännu. Jag behöver lära känna mig mer först till råga på min personliga situation så BÖR jag göra det.
Jag behöver ingen man som ger mig bekräftelse i kärlek och omtanke. Ibland så saknar man tiden i kärleksrelation, då man fick närhet och ömhet, samt delade vardagens sorger och glada stunder. Men jag vet att jag inte är redo än. Jag har för många projekt på gång just nu. Men allt ska ordna sig för mig också, det gäller bara att ha tålamod.
Allt löser sig tillslut!

Och med det vill jag avsluta med några ord som jag gjort om till ett citat: " Man "måste" leva med sig själv först för att kunna leva tillsammans med någon"




Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0