sundaysunny day

Tänkte jag kunde kladda ner några rader i min blogg innan jag kryper till kojs







Har varit på praktiken idag och det har gått bra. Bjöd på lite skönsjung med tanke på valborg imorgon vilket uppskattades hjärtligt från vårdtagarna. Fick gå tidigare´idag för att det var så lugnt och jag är ju bara en elev:P

Imorgon bär det av till malmö, träffa min vän i stan och sedan på kvällen firas valborg hos mormor o morfar med grillning, mm vad gott det ska bli:D


Dejting: Varför finns det inget mellanting på männen som är intresserade av en. Antingen är de gubbgamla eller så är de barnunga. Snälla någon,vad sägs om ett mellanting? Åldern har visst betydelse när det rör sig om stOOra skillnader.



Min läkare till mig: Du hittar snart en ny kille för att du är snygg.....haha hon är go


Dagens kommentar: (min handläggare till en vårdtagare)

-Ska du ha potatis till?
-till vadå?
-till kalopsen
(det serverades kalops med potatis)


Nu blir det glass.......

so long^^^^^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0