Vad ska man döpa denna rubriken till?

Tog en lagom runda till tågstationen för att hämta gårdagens metro men till min stora besvikelse så var den slut vilket jag nästan väntade mig.

Har äntligen fått klart de övergivna skoluppgifterna som jag aldrig hann börja på före praktiken men nu har jag äntligen fått det gjort. Hade ju tid över i helgen så då passade jag på.

Imorgon visar det sig vad som händer i sommar för mig. Då ska jag iväg på jobbintervju för hemtjänsten sedan måste jag in en runda på skolan och få hjälp med CSN.

Uh , i veckan är det betalningsdags för räkningar men det går säkert bra eftersom jag är sparsam. Nu kommer man dock till sådana tillfällen då man vill ha råd till nöjen, klippte mig i fredags och funderar på att lägga ljusa slingor i håret men tyvärr är det så himla dyrt. Nåja, får väl se hur det blir med det.

Hade mina föräldrar på besök i lördags vilket var trevligt. Passade på att visa dem lite av landskrona i centrum sedan åt vi middag på den berömda restaurangen "seglarpaviljongen"(där jag nu blivit stamgäst) med deras goda danska kost.


* har rest mig igen och denna gången för sista gången, för det är sista gången jag trillar tillbaka*


Dagens ljuspunkt var den söta killen i kassan i affären som bjöd på ett varmt leende. Han påminde om en fd. klasskamrat till mig i norrland. Jag ska handla där fler gånger*ler*


*jag är inte redo för ett förhållande förrän jag vet mer om mig själv och kan hantera relationen till mig själv. Först då kan jag hantera relationen till en annan.*

*En sak är säker, jag ångrar inget som hänt i det förflutna. Det senaste förhållande har lärt mig mer än jag nånsin lärt mig av hela mitt liv. Men det är ju så, för varje förhållande man lämnar kommer man en bit närmare sig själv vilket jag gjort och som jag är tacksam för.  Jag ångrar inget, jag tar lärdom av det istället.
Jag har inte mött min själfrände än(eller så har jag gjort det utan att veta om det) men jag vet att han finns där ute och väntar på mig tills tiden ringer in vårt möte.

Det enda jag vet nu är att jag är singel och fri och kan göra precis vad jag känner för utan att någon tar illa upp. Jag har tid i världen att ägna mig åt arbetet som har betydelse för min framtid! Mitt mål är att hitta ett arbete som jag brinner för, hitta min plats i arbetslivet.

Nä, dags för en dusch och sedan TV-tajm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0