10årsklassfest!

Äntligen så var räkningarna betalda!

Har gjort en inlämningsuppgift i geriatrik men har en upggift kvar.

Jisses! Fick helt oväntat en inbjudan till klassfest. Tio år gått sedan jag gick ut nian.
Ska jag gå eller inte?  Om jag inte går, kommer jag att ångra mig hela livet sedan? Jag är nyfiken på att se hur de andra ser ut nu och vart de befinner sig på livets väg, vem har skaffat familj? Vem har gift sig? Någon som blivit kändis?(haha de väntar sig nog att jag blivit det men nix , livet är fullt av överraskningar).  Tänk om jag är den enda som lever ensam eller utan barn? Ska jag själv se det som positivt? Hey, här kommer tjejen som är singel...nä vänta jag ser det som positivt. En tjej som lever ensam och är singel framstår som stark, självständig och målmedveten kvinna! Kvinnan är dock 25 år. När min mor var 25 år var hon redan tvåbarnsmamma. Men det är annorlunda idag! Jag kan inte se mig som mamma just nu , jag är alltför upptagen med livet!  Men oväntade ting sker helatiden, hela mitt liv kan förändras på ett ögonblick. Men det är inget som man ska gå och fundera på. Jag har mig själv, min familj och mina vänner och snart flyttar jag till en större lägenhet som jag ska vårda så länge jag bor där! 

Nu ska jag göra annat........


Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon snäckan! Så fel man kan ha i bland,trodde ej att du ville gå på klass träffen...Efter allt som man har varit med om,,klart man har vuxit up och börjat om i livet men ändå...Du gör som du vill...Min skall vara den 17/11 När skulle du på din om det inte är på samma dag?! Har man inte hörts av på 10 år så varför skall man ta kontakten i dag då,,,när de inte brydde om en då varför skulle då bry sig om en i dag,,nä vem vill träffa de igen inte jag i alla fall..Ha en bra dag gumman så hörs vi av..kram kram

2007-08-28 @ 06:29:08
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Fia

Hej vännen!Har också fått en inbjudan från min klass, de dumma är att jag gick i en ny klass sista terminen i 9:an och fick därför inbjudan dit. JAg vill ju hellre gå på den fest med som som jag gick med i 8 1/2 år...du får väl fundera hur du ska göra, du känner de nog inom dig. Jag är lite tveksam jag också, fast vissa vore ju kul att träffa...Kram!

2007-08-28 @ 09:46:17
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: Mysan

Klart du ska gå om du vill. Själv gick jag inte, men har å andra sidan inte ångrat det heller.:) Kram

2007-09-02 @ 15:47:40
URL: http://thingsonmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0