Ett punkterat cykelhjul och strålande värme

125502-33

Den lovande värmen i augusti har äntligen anlätt!

Om jag haft en hel cykel så hade jag legat på en brygga i solens glans men jag har ingen cykel som kan hjälpa mig till bryggan så jag får stå över och hoppas att värmen kommit för att stanna ett bra tag.
I eftermiddag ska jag hämta min cykel, äntligen!

Vad har jag gjort idag? Jag har varit ledig, handlat lite, slappat.....promenerat......Imorgon ska jag jobba igen men hoppas få byta min kväll på torsdag till dag.

Lagar mat, inget märkvärdigt, slår ihop det som jag hade hemma.



Något fattas i mitt liv.........någon att möta livet tillsammans med.........
Eftersom detta är en sk dagbok på nätet som är tillgänglig för vem som helst om man inte sätter lösenord på den. Men eftersom jag tycker det  är krångel med lösenord så föredrar jag att skriva hemliga saker i en riktig dagbok som INGEN kan läsa.....Varför skaffar människor som inte vill andra ska läsa det de skriver på nätet ,en riktig dagbok, en dagbok för hand????

En rolig dröm inatt:  Jag drömde att jag träffade Anders Johansson...och funderade ut hur jag skulle skriva om mötet med honom (och att vi umgicks hela kvällen på nåt ställe där han skulle uppträda) i min blogg.....hahaha......hur desperat får man bli???  



Nu är det lunch!

Kommentarer
Postat av: jennie

haha, vilken kul dröm! hoppas vi får njuta av värmen lite till så vi hinner med den där grillkvällen :)

2007-08-06 @ 14:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0