gnäll gnäll

Usch, är så trött på denna förbannade huvudvärk som vanligt beror på stress. Har mycket i skallen just nu......jobbar de sista två dagarna i helgen också sedan sätter studierna igång igen. Längtar tills jag har fått ordning på allt och flyttat ifrån denna jobbiga lägenhet som jag har nu.

Känner mig duktig på jobbet idag. Har gått en runda som jag inte alls känner till men fixade det galant, kom ihåg alla viktiga punkter med, är verkligen stolt över mig själv! Har som sagt två dagar kvar av sommarjobbet sedan blir det lugnt vilket jag har svårt för, blir lätt rastlös då men som tur är har jag kören. Sedan har jag tid att träffa vännerna ofta.

Jag har sådan skallevärk.......förstår inte varför jag sitter här då......Jag ska snart logga ut om det inte dyker upp nån rolig filur på msn. Blir tidigt i säng ikväll, går ju upp tidigt.

Jäkla klydd med busskort och pengar till resor.Idag gäller inte sommarkortet längre så nu får man återgå till de andra månadskorten eller rabattkorten, är tvungen att fatta ett beslut vilket som är billigast. Det suger att man ska resa så ofta som varje dag, pengar hir och pengar dit. Eftersom allt annat kostar så jäkla mycket så är jag tvungen att välja de billigaste varorna när jag handlar. Så är det när man inte har en fast tjänst. Men än så länge få jag ihop det.

Det mest irriterande ljud just nu är den gnälliga mopedljudet..........det retar gallfeber på mig! Speciellt om man har huvudbry och bara vill ha lugn och ro omkring sig. Dessutom har jag en känsla av att det blir fest hos grannen idag....de kommer spela hög dunka dunka musik.....trots att de är i medelåldern...vilket också retar gallfeber på mig eftersom jag behöver sova för att jag ska klara av att jobba i helgen eller så får det bli som det blir.

Ska komma ihåg ätt gå till posten på måndag samt ringa skolan.........

Nu ska jag stoppa i mig chokladpengar...............har gått upp i vikt*glad* eller? Äh va fan, var nöjd med den du är!

Jag ursäktar mig inte för detta inlägg.........jag behövde skriva av mig.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0