Härmapa

Höll nästan på att glömma bort att förnya min legitimation men fick det gjort idag. Men det är ingen brådska för kortet är giltligt tom 2007 08 30.

Solen skiner och det är härligt väder ute. Tvärtom i stockholm, tydligen hängde det regn i luften. Så det var perfekt väder för att hyra en film och en påse godis, hehe.
Själv handlade jag lite godis , en stor colaflaska (shit, glömde pantflaskorna igen!) .Sedan var jag tvungen att köpa en dvd-film. Tinas bloggande om filmtittande smittade av sig på mig haha. Efter en lång stund av beslutsångest bestämde jag mig för filmen " Ned Kelly" En spännande krigsfilm....den lät spännande så vi får se om den är det.
Jag kunde inte låta bli att köpa en tidning, fick syn på tvuvlyssnat och köpte den, också smittsam nyfikenhet efter att läst Tinas blogg:) Jag är en riktig härmapa:P


Så nu ska jag skriva ner nåt som jag tyckte var kul från boken hehe

Pojkvännen till sin flickvän:

Killen: Jaha, vad gjorde ni igår?
Tjejen:Vi hyrde film.
Killen: Vad blev det för film?
Tjejen: Säg att du älskar mig
Killen: Jag älskar dig?
Tjejen: Men åh, pucko! Filmen heter så!


Två tjejer~18 sitter och disskuterar den ena tjejens nytagna körkort

Tjej 1: Ja, men herregud, du vart ju värsta bra på det här kortet,helt perfekt!
Tjej2: Ja, alltså jag fick ju ta många bilder innan jag var nöjd, var så himla nervös!
Tjej1:Ja, de är ju faktiskt ett väldigt viktigt kort,du ska ju ha det superlänge!
Tjej2:Ja, jag vet, det här är liksom avgörande!
Tjej1: Ja, tänk liksom hela livet.
Tjej2:Mm, och jag var typ inte alls nervös innan på morgonen när jag skulle göra teoriprovet, men sen när jag skulle ta kortet, då höll jag på att dö!
Tjej1:Ja det är liksom det som är det mest jobbiga...


Kommentarer
Postat av: jennie

haha, tjuvlyssningar är roliga! Jag är en trogen gäst på tjuvlyssnat.se
Ska också ha filmkväll ikväll. Tar emot lite när solen skiner men jag orkar inget annat :)
Trevlig filmkväll!

2007-08-03 @ 18:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0