Inredning!

Jag har fått upp intresset för inredning speciellt nu när jag ska flytta till ett boende som jag verkligen tycker om och har valt utan stress och press.

Sitter och här och letar efter ideer och tips till mitt nya hem, fy vad roligt det ska bli, längtar!:D Idag tog jag en runda på ikea med min kära moder och jag var helt exalterad över alla inredningssaker som kunde passa till mitt nya hem. Har redan kommit en bit på planeringen och det kommer bli hur bra som helst. Tjejen(som bodde i lägenheten tidigare) hade en stor och snygg bokhylla i bok och ett köksbord med tillbehörande stolar som hon sålde och jag köpte alltihop hehe. Väldigt glad för desssa fina möbler. 



Nu ska jag hålla kväll med godis och tv.....sätter nog på nån film


Ha de gott!


Kommentarer
Postat av: jennie

ja inredning är kalaskul!

2007-09-01 @ 01:34:43
Postat av: Mysan

När flyttar du vännen? kram

2007-09-02 @ 15:45:46
URL: http://thingsonmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0