kärleksfronten....


Jag är så trött på detta nu! Dessa varelser som kör samma stil helatiden, samma beteende. Först är man helt plötsligt intressant och kul att prata med sedan helt plötsligt av nån konstig anledning glömms man bort, man är inte intressant längre. Detta har hänt gång på gång med kontakter från dejtingsidorna och ärligt talat är jag trött på dessa upprepade "möten". Så, nu är det slut med att jaga......jag orkar inte bry mig mer! Jag har skolan och mitt nya boende, plus vänner och familj att lägga enrgi på. Men jag har inte tröttnat på relationer, jag vill så gärna tillhöra någon och få känna samhörighet med någon.

Oops.......eller jag kanske hade fel??;P Haha.......nu blev man kallad av en kontakt från dejtingsodorna....öh man kanske inte är bortglömd ändå;P Äsch, man ska inte ta det så allvarligt! Men killen bor ju i sthlm!:O Sedan finns där en på närmare håll hehe......men men åtestår att se.

Phu....hu......nu har man pluggat en hel del för att ta igen vissa uppgifter. Hann med tre uppgifter idag........stolt* hehe. Nu ska jag ta en snabbdusch sedan väntar sängen.........

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mysan

Själv har jag aldrig ens börjat jaga. Jag tror på att kärleken kommer när den kommer. Kram

2007-09-02 @ 15:46:39
URL: http://thingsonmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0