Måns Zelmerlöv

Tänkte skriva lite i bloggen inna jag lägger mig.

Har precis tittat på sommarkrysset, sötnosen Måns var en av artisterna som uppträdde där ikväll. Men ack vad han slitit på sin röst, han lät väldigt hes och vid ett tillfälle i stuket så brast hans röst och det lät så roligt att jag inte kunde hålla mig för skratt hahahahahahaha....*sorry* Men såååå naaajs han är att vila ögonen på.....hehe







Så nu har jag lagt in en bild på Måns i min blogg.....känns dock lite genant........(men han är ju en folkartist)


Trött är jag och ska sova...........over and out~~


Kommentarer
Postat av: jennie

hihi, ja månsan är allt lite söt. fast något ung kanske :)

2007-08-12 @ 00:42:32
Postat av: Ija

Jennie:Jo men titta lite skadar ju ingen hehe;)

2007-08-12 @ 16:41:21
Postat av: Anonym

Då får man grattulera till din nya lya. När flyttar du in då och vari Lanskrona är det nu? Skall du ner något till festivalen? Hoppas att allt är bra med dig och vi kommer ses snart.Kram

2007-08-12 @ 18:20:37
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0