spännande höst


Sitter här och har lite tråkigt men ändå inte, skönt att ta det lugnt också. Idag fick jag lägenheten som jag ville ha och det kan inte bli bättre just nu. Trodde aldrig att jag skulle få den, brukar inte ha sådan tur men nu börjar mitt liv äntligen ta fart. Till hösten börjar kören igen och då ska vi börja jobba en hel vinter för att i slutändan visa upp resultatet av hårt arbete genom att ge   en nyårskonsert! Det blir en del små konserter innan dess. Och i början av terminen ska vi ut på en sk studiehelg där vi övernattar och "lär känna varandra" samt lägger upp grunden för nyårskonserten. Det ska bli så roligt ,samtidigt vet jag att det kommer att krävas hårt arbete i kören.

För en kort tid sedan kände jag mig ensam men idag tog den känslan slut. Har jag bara mina vänner så funkar livet som singel ett tag till.

Imorgon ska jag träffa Jenny och det ska bli kul, vädret verkar inte bli det bästa men det löser sig ändå! Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder, hehe;)


Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0