When the autumn comes

Satt på tåget till helsingborg i morse och när vi börjar närma oss helsingborg ser jag hur hela skyn är täckt av svarta moln, tar på jackan med risk för LITE regn(inte anade jag det värsta busvädret). Precis när jag kommit ut från Knupunkten börjar jag känna lite regndroppar och heltplötsligt kom ett störtfall av regn med åska. Jag blev helt hysterisk (gillar inte åska och framförallt inte vara utomhus när det åskar!). Jag sprang till biblioteket och hoppades att inte blixten skulle hinna träffa mig innan. Utanför möttes jag av en grupp människor som tagit skydd vid entren under taket, bla en klasskompis som jag sedan hade följe med till skolan när det värsta av ovädret lagt sig.


Tänkte publicera ett inlägg om vården i samhället och skriva om mina åsikter kring det. Men istället väljder jag att skriva kortfattad om dagen(som alltid) eftersom jag är för trött.

Jag har pluggat idag, hunnit med två hemuppgifter och sedan gjorde jag iordning lite papper och plockade undan massa skräp. Får snart planera flytten.....det är ju inte lång tid kvar. Ska till lägenheten och kolla på en hylla som (hon som säljer lägenheten) säljer. Minns inte riktigt hur den såg ut så tar en runda dit imorgon samt ska jag försöka få tid till frisören.

Funderar fortfarande på hur jag ska göra med klassfesten ,om jag ska gå eller inte. Min rädsla är väl att hamna utanför igen även om tiden är förändrad, människor har förändrats. Men samtidigt är jag medveten om att jag lär ångra att jag inte gick dit. " Du ångrar bara det du aldrig gjorde".


Har kommit fram till att hösten är härligaste årstiden för mig. Älskar den höga friska luften, bladen på träden som skiftar färg och hela atmosfären känns mysig. Jag har ALLTID tyckt om hösten. Jag trivs nu.:)
125502-41

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon snäckan! Hoppas att du har nannat gott i natt,,,för det haver jag....Har ej ont i magen längre tack och lov för det var litta jobbit i går att ha mag ont när man jobbar men det gick över när jag kom hem...Gick en runda på stan i går,"så ovanligt",,,så hittade jag några snygga tröj klänningar på h&m 150 kr styck,,,jag är så glad för dem...hoppas att de får in de andra som jag vissade i tidningen :) Ha en bra dag i skolan så hörs vi av...kram kram

2007-08-29 @ 11:08:46
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0