förbannade bloggsida

Jag är så besviken på att det inte går att ladda ner bilder.

Fick albumet med Daughtry i julklapp och är väldigt glad för skivan, den är kanon! Jag fick också singeln "All I wan't for x-mas" med Agnes och Måns, den bästa versionen av denna låt ever!


Tog en runda till stan idag fast denna gång fick jag snålskjuts av min vän så man slapp trängas i bussen bland alla galningar:P

Till min stora besvikelse fanns inte tröjan som jag ville köpa kvar. Men så brukar det vara, man ska aldrig vänta när det är Rea utan man ska köpa direkt annars tar det slut som i detta fall. Men tur i oturen så fann jag en "kändis" på carlings bland tröjorna. Denna tunika tänkte jag köpa till klassfesten men var för "vardags" så jag valde en annan klänning men jag minns att jag ändå vill ha tunikan.När jag såg den idag hade de satt ner priset -200 så det är klart att jag köpte den då!:D

Nu kan jag inte skriva mer för mina små kisar skymmer sikten på datorskärmen.

Take care everybody!

Kommentarer
Postat av: Nova

Det går visst att ladda ner bilder. Eller krånglade det?

2008-01-06 @ 11:08:50
URL: http://thingsonmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0