Julklappshandel och idol

Tänkte snart trampa iväg för att handla lite julklappar och en större kattlåda åt kisarna.Hände en olycka igår i min säng, ena katten Molle gjorde en lagom pöl på sängkläderna så de fick åka i tvätten direkt(hade tur att tvättstugan var ledig). Försökte lösa problemet med att han kissade i sängen istället för lådan, kom på att jag hängt påsen med allt skit som jag tömmer från deras låda nära deras låda och när jag tog bort påsen gick han i lådan igen. Jag är tvungen att tömma lådan flera gånger om dagen för att deras urin inte ska hamna någon annanstans i hemmet. Nu ligger de vilar, vilket jag förstår, de busar som vildar.

Kollade på idolfinalen igår, mycket bra program. Vann rätt person? Själv tyckte jag det. Amanda är en grym artist och har redan hittat sin nish och Marie har också hittat sin på sitt sätt. Två olika artister men det är bara en som blir idol. Den som vinnarlåten passade bäst, och det var Marie.

Nu ska jag trampa iväg som sagt..........vill inte ut i folkträsket men har inget val.......vill ge i jul......Julen handlar om att GE.


Kommentarer
Postat av: Jennie

jag håller med, Marie var en värdig vinnare!

2007-12-08 @ 23:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0