Lite uppdatering

Igår var jag duktig och skrev ett mejl som jag varit lite sen med att skriva. När jag skrivit klart nästan hela mejlet så gör datorn något som tar bort hela sidan och jag blir lagom glad då. Jag hade suttit och lagt ner tid på att skriva  detta mejl. Jag skrev aldrig om det.

De två kattungarna som jag skrev om i senaste inlägg , Micki och Molle.....fick ett nytt hem......och en ny "mamma"..Jag:D   Micki och Molle trivs bra i sitt nya hem och med sin matte och matte trivs bra med dem. De busar väldigt mycket och är väldigt tillgivna, de älskar att gosa och de älskar kokt skinka:) Bilder kommer senare....

Igår var det första advent och i lördags tog jag fram julgardinerna, ljusstake och min julstjärna, så mysigt det blev. Nu ligger Micki och Molle i sängen och myser...eller....slåss.....nej Molle tvättar Micki ,så gulligt.

Usch, har inte börjat handla julklappar än men hoppas bli av till helgen med en vän annars handlar jag själv.

Skolan närmar slutet....då menar jag inte bara terminavslutning utan hela utbildningen. Nästa termin har jag bara en kurs kvar, sedan är jag färdig.Tiden går fort.

Kommentarer
Postat av: Nova

GRATTIS vännen! Kram

2007-12-13 @ 16:24:28
URL: http://thingsonmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0