mammas älsklingar

mammas älsklingar



Mina bebisar ligger och sover i soffan i datarummet där jag sitter nu. Denna julen tillbringar vi malmö. Julafton firades i Trelleborg hos min farmor o farfar.Återkommer till julafton i ett annat inlägg.

Jag är så så glad för mina pussgurkor, de är så mysiga och det bästa i mitt liv. De ger mig mycket glädje och sinnesro. Så mysigt att få känna deras små tassar som trampar på en för att krypa upp under min haka och spinna så högt att de väcker en när man sover.Men att få känna sig uppskattad av dessa små gulliga ulliga varelser är det värt denna tid när de är små.

Men jag njuter av varje sekund med dessa älsklingar. Puss puss på er mina bebisar:)

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Vilka sötnosar:)

2007-12-26 @ 17:35:01
URL: http://lillanslilla.blogg.se
Postat av: Nova

Så söta!

2007-12-27 @ 21:45:11
URL: http://thingsonmymind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0