shopping(?)runda på stan

Tog en runda på stan bland klädesaffärerna med lite pengar i pånkan. När man har lite pengar i plånboken brukar man hitta alldeles för mycket som man vill köpa, eller hur? Jo, så var det. Jag hade lite pengar och lyckades hitta klädesplagg som jag ville köpa. Bland annat ett par snygga jeans i rakmodell på Vero Moda och en snygg kortärmad stickad tröja i snygg moihakgrön.Jag kunde inte köpa allt så jag valde jeansen eftersom jag var i behov av ett par nya jeans i smal rak modell. Vero Moda har ett stort urval av jeans. Det är väldigt svårt att hitta jeans som sitter snyggt men Vero Moda har många snygga modeller, till skillnad från BikBok...rena barnstorlekarna...jag menar skojar ni??? Vilken kvinna har storlek xxs....sådana storlekar är till för tjejer UTAN former....det vill säga BARN

Jag är nöjd med mitt inköp av jeans. Funderar på att köpa den snygga tröjan på Whoops....får se hur jag gör....får vara extra sparsam när jag ligger på osäker ekonominkomst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0