Inbrott på polistation i Åstorp

Jag skojar inte!


Ska man skratta eller gråta?  Det låter iallafall som taget ur en komedisketch



Nu ska  jag skriva av mig lite.............

Jag MÅSTE ha ett jobb till sommaren annars överlever jag aldrig min skrangliga ekonomi. Men vart finns där lediga jobb? Vart finns där jobb UTAN krav på utbildning? Jag MÅSTE ju ha jobb till sommaren och då är jag inte färdig med utbildningen. Men om jag nu har en sådan tur att min kommande praktik ska leda till ett jobb så vore det WUUUNNDERBAAAAR! Men jag måste ta det säkra före det osäkra och snacka med min huvudlärare på skolan om att det är bråttom med jobb!




Vecka 4:
Måndag: träna, styrke
Tisdag: skola, banken
Onsdag: skola
Torsdag:skola , kören!!!!!
Fredag träna,styrke..friskvård
Lördag: vänner (HOPPAS)
söndag: kanske träna igen

Så ser veckan ut i nästa vecka.


J lovade ringa mig om ett par timmar och nu har det gått ett par timmar så då ringer hon när som helst! Men ska läsa lite om farmakatologi medan jag väntar. Ska ju börja med kursen på tisdag och då vill jag vara förbered.

Så här är det med utbildningen. Jag har kommit överens med mina lärare till varje kurs om att gå lite snabbare framåt i undervisningen. Denna utbildning är inriktad till individuellt arbete i skolan. Varje individ på utbildningen SOL läser i sin egen takt tillsammans i behov av stöd av sin huvudlärare. Själv vill jag gå lite fortare fram för att få en chans att hinna bli färdig innan min praktik börjar i vecka 13. Jag ska praktisera heltid dvs måndag- fredag. Detta innebär nu att mina studier läggs in på heltid också vilket  passar bra att "lägga till" lite mer lektioner för att fylla ut dagarna i veckan så jag inte bara går och flyter vilket är dte värsta jag vet! Speciellt just nu när mitt känslomässiga är lite ur balans.
Nu fattas bara att den där efterlängtade kören ska höra av sig. Jag hör av mig till dem i nästa vecka om de inte hör av sig. Jag MÅSTE bara ha en plats!!! Det vore min RÄDDNING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0