Ta hand om din hälsa!


Ja vad ska man säga? Jag försöker kämpa på men det går ju upp o ner i själva utvecklingen o det hör till. Ena stunden känns allt bra och man känner sig stark o sedan i nästa stund faller man lite igen. Men huvudsaken att man tar ig upp igen.

Idag har det varit ett otroligt vackert väder, åh vad man saknat solen!: Så otroligt skönt att få känna solens varma strålar i ansiktet även om luften är kall men jag tycker det är underbart ändå. Luften är så härlig och frisk!
Jag tränade musklerna,speciellt rumpan hehe:P Det kändes gott att få träna musklerna igen och få upp konditionen lite. Med bättre kondtionen så stärks imunnförsvaret i kroppen. Med sund kost och träning förstärks infektionsförsvaret. Alla borde ta hand om sin hälsa!


Jag har inte mer o skriva här för jag är inte på skrivhumör.........känner mig lite...........blä idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0