Flytta?


Oj vad det har börjat blåsa ordentligt. Ett tecken på väderomväxling, värmen är påväg kan jag lova er. De har lovat värmerekord, usch för de som inte tåler det.Vem tåler när temperaturen ligger över 30 graderssträcket?

Har ägnat hela förmiddagen att "internetfönstershoppa". Ellos har fått in så mycket snygga höstnyheter! Har redan beställt 4 varor, leggings och en polo.

I torsdags fick jag ett erbjudande om lägenhet i LA. Ringde om kontaktpersonen till lägenheten och bestämde en visning imorgon efter jobbet. En annan dam hade tydligen varit på visning i fredags, usch denna lägenhet passar nig mig utmärkt med tanke på att lägenheten ligger på högsta våningen vilket betyder att man slipper oväsen från grannarna. Det hade passat bra för mig! Aja, är det meningen så är det. Men jag har satt upp mig på fler erbjudanden så det är bara att hålla sig uppdaterad ifall de skulle dyka upp nåt.


En sa till: spindlar betyder inte friskt hus utan tvärtom....det betyder fuktskada:S

Kommentarer
Postat av: jennie

spännande, hoppas du får lägenheten!

2007-07-09 @ 00:48:58
Postat av: Fia

Spännande med lägenheten!Håller tummarna!Kram!

2007-07-09 @ 11:11:55
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: Ija

Jennie: ja verkligen, så jag äntligen kan få en chans att bjuda hem gäster för att det finns plats hehe.
Fia: Japp , hehe alla verkar flytta nu och jag hänger på trenden.Min väninna och hennes sambo flyttade i lördags, och nu ska du och din sambo också flytta, så i samma veva fick jag erbjudande om en större lägenhet.Tack! Håller tummaran för dig med!:) Kram

2007-07-10 @ 17:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0