Lördagen!

I lördags var jag ute med Jennie, Tina och Sofia( Det var första gången i lördags som jag träffade Sofia men hon var en lättsam och sympatisk människa). Jag trivdes i sällskapet:)

Vi träffades alla fyra i stan och sedan begav vi oss till Harry's uteservering för att sitta ner ett slag och ta det lugnt med lite dricka och goda nachos som vi beställde in. Bakom oss satt ett huligangäng, om man kan beskriva de så. De var ett gäng närmare 40-årsåldern som betedde sig som ungdomar......vuxna som var berusade är ingen rolig syn elelr hörsel......som de väsnas......de låter som en hel fotbollspublik, jag syftar på herrarna. En herre tänkte börja slåss med en annan herre och gav mig en armbåge som satt precis bakom, i vägen för honom.....han bad inte om ursäkt för han var så redigt på det att hans hjärnceller var bedövade av all alkohol. Jag försökte knuffa bort honom för han var beredd att välta vårt bord, vissa tåler inte sprit.....i mängder.....men öh vem gör det?

Klockan började närma sig utgång så vi bestämde oss för att bege oss till ett dansställe och det blev La Cardinal. Jag var nyfiken på det stället för jag hade fått för mig att de var någon salsatema med tropisk musik men till början var det den sämsta musik jag nånsoin hört på ett dansställe. Det var inte förrän i slutet som musiken bättrades och människorna ökade. Det var när stämningen var på topp(eller som jag och Jennie ansåg det, när det blev för rörigt) som vi beslöt oss för att åka hem. Tina och Sofia hade mer än gärna stannat längre men både deras nattgäster ville hem så då kunde de inte stanna, tyvärr. Själv är jag inte förstjust i nattklubbar även om jag ÄLSKAR att dansa men det är stämningen som jag inte gillar, för hög ljudnivå, en massa människor. Andra kanske tycker jag låter som en pensionär men jag har ett personligt problem som gör att jag inte tåler nattklubbmiljö.
Men sällskapet diggade jag starkt! Jag ser framemot att träffas allihopa snart igen! Det gäller att hitta på nåt som passar bra för alla för vi är ju olika med olika tycke o smak:)

Jag hade väldigt trevligt i lördags ändå!

Dagen efter åkte jag in till stan och mötte upp Jennie och Sofia. Vi satte hos nere i hamnen och köpte en glass att avnjuta i solens glans. Synd att inte Tina kunde följa:/



125502-29 En bild på mig och Jennie från Gozzip. Gick inte att få hit bilden på Tina o Sofia.....datorn klyddar som vanligt:S

Kommentarer
Postat av: Fia

Låter som om ni hade de riktigt kul ändå!Kramar!

2007-07-04 @ 11:27:41
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: jennie

vad tjusiga vi är :) ja det var jättekul att ses, hoppas vädret bättrar sig så att vi kan ta en grillkväll snart!

2007-07-06 @ 00:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0