Obehagliga typer på nätet!


Jag är medlem på olika dejtingsidor, kul grej bara men är medveten om vissa grejer så jag tar inte det så seriöst.

Jag har tagit bort min pressbild på ekontakt pga obehagliga typer i "gubbåldern" som har lite gubbsjuka. Man ska ju vara försiktig eftersom man inte vet vilka typer som gömmer sig bakom skärmen(usch). Jag har satt lås på mitt album o ger inte nyckeln till sådana som bor i närheten och är gubbar.
Jag är medlem på mötesplatsen med men där verkar vara mer seriöst med dejting förutom att där kan också finnas obehagliga typer. Nu har jag tagit bort alla mina bilder så lär väl besökare över gubbsträcket minska också. Det finns så äckliga typer! Visst, jag är en vuxen kvinna men där finns gubbar som tom är äldre än min egen far!
Det som skrämmer mig är de äckliga typerna från skåne, de kan ju leta upp en så nu har jag tagit bort! Så får andra besökare(som intresserar mig) fråga mig om de undrar över nåt.


Kommentarer
Postat av: Mumme

Jag tog bort mig från ekontakt för jag blir jagad av gamla tanter *ryser*

2007-07-31 @ 18:25:56
URL: http://mumme.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0