Perfekt reavara!


Klänningen




                                                                                                                                                                                                                 De gula shortsen.



Jag åkte till Mobila idag för att handla lite chips och dippa på Malmborgs men pga att det var tidigt på förmiddagen och alla människor inte hunnit vakna än så passade jag på att gå en runda på H&M bara för skojsskull.Till min stora förtjusning hittade jag en reavara, en klänning som blir skitsnygg till jeans eller leggings. Ett par gula shorts som min kära moder bjöd på, de var ju inte så dyra heller. Men jag är mest fachinerad av klänningen. Eftersom jag inte har så platt mage även om jag är smal så brukar klänningar inte sitta så bra på mig och magen brukar förstoras. Men denna klänning satt hur perfekt på mig som helst så då återstod det bara en sak att göra, KÖPA den! Talar jag om priset för er så kommer ni att tappa hakan hehe.

Kommentarer
Postat av: Fia

Alltid kul när man kan fynda och klänningen var jätte fin! Shortsen me:)

2007-07-08 @ 11:06:19
URL: http://fiasdiary.blogg.se
Postat av: Ija

Fia: Ja verkligen, det är det. Den var hur billig som helst, 49,50.Tackar=)

2007-07-08 @ 12:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0