PMS...?


Jag har jobbat som vanligt idag.Tåg tåget imorse för jag att jag skulle ner om en runda på stan och träffa Tina men hon är sjuk. Hoppas du snart blir bättre! Inge kul att vara sjuk.

Det har gått bra på jobbet idag, tog mig för två extra uppgifter av en arbetskamrat eftersom jag hade gott om övertid i schemat. Men jag fyllde ut dessa tider och det rullade på vilket jag gillade.
Sista besöket var avlastningen på två timmar, då sitter jag och håller koll på en vårdtagare som är dement medan hans fru kör iväg och gör sina ärenden. Idag var han lite orolig i kroppen......han ville upp och gå hela tiden, han var påväg ut genom dörren två gånger men tack vare min erfarnehet på första praktikplatsen som var en dementavdelning lyckades jag hålla allt under kontroll;)

Idag tvättar jag, får passa på nu, förmodligen besöker jag malmö till helgen.
Jag är så godissugen idag, antagligen pms på gång. Jag köpte en påse med lösviktsgodis i fredags från videoaffären, mycket att välja på och gott var det:) Det lockar mig just nu men jag får behärska mig till helgen, för där vet jag att det alltid finns gottis under helgen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0