Åt fanders med e-kontakt!

Vem har sagt att det är bättre att dejta på nätet än i verkligenheten, dvs krogen. Det är INGEN stor skillnad på krogen och nätdejting. Den enda skillnaden är att man kommunicerar med skrivna ord men själva dejtandet är detsamma. Det är en köttmarknad där man tar det som ser trevligt ut sedan går man vidare om det finns minsta fel på denna person man fått kontakt med( jisses, det är ju så stort urval vilket gör det enklare att vara kräsen) Men att hålla på så och jaga.......vad är det för liv? Jag har tröttnat på det! Nåja, har några månader kvar på mitt konto som jag låter vara kvar för man vet aldrig. Men sedan är det stopp på internetdejting för min del. Detta är första gången men känns inte rätt för mig. Jag har dejtat på lunarstorm men lunarstorm var ingen dejtingsida och då var det lättare att få napp där istället eftersom man inte hade samma krav. På dejtingsidorna är målet att hitta en partner! Vilket gör hela situationen stressig och det är det sista som jag ska utsätta mig för, dessa fjantskallar som är så desperata för de inte klarar av att leva själv!

Men nu har jag tröttnat!


Dag 2 på jobbet:
Jag var ännu snabbare idag men man lär sig ju. På torsdag ska jag göra ett delegeringstest med en sjuksköterska. Sjuksköterskan ska gå bredvid mig då jag ger ut medicin till vårdtagarna.
Jag trivs med detta jobbet. Än så länge är schemat jag har helt okej, jag har inte så många våradtagare men det känns bra att de lagt upp det med att börja med ett lugnt schema och sedan när jag ska börja på nästa schema som har fler vårdagare så har jag lagom kommit in i rutinen:) De kan ju inte bli bättre!


Ikväll ska jag bänka mig framför tv och titta på allsång på skansen! Har laddat frysen med glass, var ju specialerbjudande på ett visst antal och då passar man på. Värmen ska ju dessutom komma igen! Stackars de gamla, hoppas det blir mild värme!

Nu ska jag ta o käka lite kvällsfika.....see ya

Kommentarer
Postat av: Anonym

God kväll gumman! Då har man kommit hem från Trelleborg.Har varit hos frissan,som vanligen blev jag nöjd ;) Var en sväng inom valen, där har det värkligen hottat up sig ;) Mycket roligare att gå i stan än för. Köpte sommar kortet så man kommer åka ner några gånger under sommaren. Ha en bra kväll....kramar

2007-06-26 @ 21:13:13
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: tina

vad har hänt? :o

2007-06-26 @ 22:22:43
Postat av: Fia

Jo jag skriver också blogg för min egen del och inte för att få läsare egentligen...fast eftersom den är offentlig kan jag inte skriva allt jag känner alltid, vill ju ha en del privat också. Skönt att det gått bra att jobba!Vi hörs!Kram

2007-06-27 @ 09:37:51
URL: http://fiasdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0