Mysfredag!

Igår skrev jag att jag var sugen på pizza och det skulle jag tom vara idag men där hade jag fel! Jag har iallafall köpt min godispåse och en 2-liters cola, expediten trodde säkert att jag skulle dela den med någon men icke sa nicke hehe. Det var tänkt att jag skulle ha colan till pizzan men nu blir det ingen pizza. Åt en stor portion mat idag som jag hade med mig till jobbet som jag lagade igår. Det var en rejäl måltid och jag tycker inte om att slänga en massa mat så jag slängde i mig allting tills det stod upp i halsen på mig så jag är fortfarande mätt, njae någorlunda mätt iaf. Kvällsmaten blir enkel bestående av yoghurt, banan o ägg.
Sedan tar jag fram godispåsen och sätter mig framför teven och bara slappar..........Men jag klagar inte för att känna denna sköna trötthet, jag njuter av att gå upp tidigt om morgnarna och jobba jobba för att sedan åka hem och känna sig nöjd med sin insats för dagen. Jag är nöjd och tacksam för detta sommarjobbet:) Detta jobbet är dessutom kul, jag träffar människor varje dag. Precis som en arbetskamrat till mig sa idag, detta yrket bygger upp ens självförtroende mer för att man lär sig hur människor fungerar, fantastiskt!:)

Imorgon blir det in till stan med Tina, Jennie och några fler:)

Ha en fortsatt bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0