Nöjd=)

Är jag med dagen. Har fått en del ärenden gjort vilket känns skönt.

Har handlat de varor som jag behöver nu. Undvikit att köpa socker som DÖDAR hjärnan.
Jag har käkat två lagade måltider idag, det var längesedan jag gjorde det. Men nu ska det bli ändring på det. Allt för att ta hand om mig själv och min kropp. Jag vill må bra och känna balans.

Imorgon ska jag ta itu med den andra delen av ärendena, tvätta och städa. Packningen tar jag hand om på torsdag förmiddag, finns ingen chans att jag hinner ge mig ut till stranden o sola, börjar jobba klockan 15.00 men måste åka med bussen en hel timme innan.

Jag har verkligen inte känt mig uttråkad alls idag som jag brukar göra när jag bara är hemma även om jag gör en del småärenden undertiden som handla. Jag har nog behövt att vila ut idag, var så himla trött igår att jag fick huvudvärk och det vill jag helst slippa när man jobbar för jag vill kunna utföra mina arbetsuppgifter på bästa sätt.

Jag har solat en timme idag UTAN solkräm( blir bara ojämnt med solkräm eftersom det blir olika mycket....o svårt att veta vart man tagit o hur mkt så resultat blir en "ko") men en kvart per sida, och jag brände mig inte, detta räckte.

Det har varit lagom varmt idag, inte för kallt, inte för varmt. Alldeles lagom!=)

Har handlat lite jordgubbar, blev så sugen på dessa goda somriga bär rikligt med kaffegrädde till;P
Så nu ska jag smaska i mig dem hade jag tänkt, *mums*

På återseende^^^^


Kommentarer
Postat av: tina

aj aj aj, akta dej för att sola utan solkräm :S gott med jordgubbar, vill också ha :D

2007-06-19 @ 20:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0