Regn och musikfestival


Idag är det lördag och det regnar. Hade ju velat åka till stranden OM det varit värme och SOOOL.

Stackars de som är på hultsfred, då himla trist att de ska få otur med vädret, men oftast brukar det höra till musikfestiavleler, dynga och gegga,,,,lerigt och lantigt......gummistövlar och öl hehe.

Nåja hoppas det inte stör musikunderhållningen för mycket. Undrar när Korn skulle spela.........jobbigt att man gillar Korn.....jag kommer alltid gilla den musiken.........fast den påminner om en person i det förflutna.
Jag kommer alltid gilla hårdrock och hade gärna velat att min partner gjorde detsamma, fast,,,,,,musiksmaken är inte den viktigaste utan samspelet och hur personen fungerar är viktigare.

Men en sak som jag tycker är konstig på årets Hultsfredfestival är musikblandningen.......hur kan man lägga in en ung popartist som Amy Diamond i Hultsfredfestivals artisterna?  Korn och Amy Diamond.........??? Verkligen olika........Så märkligt...

Denna vecka har jag jobbat, gått bredvid innan jag släpps ut på egen hand i hemtjänsten. Det har gått bra.
*fy fanken vad de spelar högt på basen, sådan r&b som jag inte är så glad för*

Det ska säkert bli bra med jobbet i sommar, jag fixar det! I can do it!


Jag ska ge igen på grannarnas oväsen genom att sjunga höga/glada toner ur ett allsångshäfte på balkongen* hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0